Smickrad


Ärade fans!



Jag vet att ni gillar mig och att jag inspirerar er. Jag ser ner på er och ni ser upp till mig. Ni dansar efter min pipa, och jag njuter av det.
Ni älskar mig!


Det här är något man vänjer sig vid, när man är en sån härlig tjej som jag faktiskt är. Att jag håller huvudet högt är det ingen som undgått, och det är väl just därför så många av er dyrkar och hyllar mig. Men aldrig har någon av er tidigare klivit fram och erkänt att ni googlat mitt namn. Inte fören idag. I dag har en tapper själ krupit till korset. Se här http://rantajaervi.blogg.se/2009/march/plotsligt-hander-det.html#comment




Till dig, JP


Jag vet inte om det var du var han med den trevliga käppen, kvinnan med mörka mustaschen, eller om du var den äldre herren med rullator och dregel i mungipan (troligen den sista va?) Men det spelar ingen roll. Jag vill tacka dig för din uppriktighet. Strongt av dig att ge dig till känna, (även om du inte verkar vara bekväm att upp ge ditt fullständiga namn).  Som du säkert förstår har jag många fans, och jag kan tänka mig att det inte alltid är så lätt för dem, för dig, när alla slåss om min uppmärksamhet. Men du gör det bra, du sticker ut, du tar för dig. Det är sånt vi idoler uppskattar. 

Stå för vad du känner och dela med dig av dina känslor. Alla vill ta del av dem, jag lovar!



Och till er andra där ute;  we shall overcome!








Kommentarer
Postat av: JP

Idol? ....Nu tar du väl i! :)



Jag sa bara att jag tyckte du var söt! Blir man idol på en gång då?



Jag hade en fundering på om jag skulle ha frågat chans på dig på en gång, men va ska du med en dreglande gubbe till?!



Mys och må - tycker JP



P.s Jag fick sån empati för dig när du gick fram och fråga om det aldrig var din tur snart och hur du satt och skicka sms för att fördriva tiden, Men jag är glad för din skull att du vart av med skenan som du bar glatt i handen när du kom ut från rummet och nästan sprang ut genom korridoren mot utgången.

2009-03-24 @ 07:27:39
Postat av: Åsa

Läskigt säger jag!! Denna människa verkar veta varje steg du ta! PSYKOPAT! haha... Va jag elak nu??

2009-03-24 @ 12:38:43
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Lelle

Ja men du är ju är ju allas våran vackra idol gumman!

2009-03-24 @ 18:27:43
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Sara den rara

Klart att dikten delvis var till dig, du kände igen dig tror jag... Kommer sakna dig när du är bland jänkarna och röjer. Puss på kinden

2009-03-24 @ 22:07:08
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Sara

Saknar dig. Kolla in min blogg!!! Pussen och kramen

2009-03-27 @ 09:48:29
URL: http://sascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0