Plötsligt händer det..



Hey lovers!



Tänk att du skrivit in dig på ridskolan igen. Och eftersom du är en evig tidsoptimist kommer du sent och får därför välja häst allra sist. Eller så har ridskoleläraren valt åt dig. Du skyndar dig bort till båset för att hälsa på havremoppen och så möts du av en underlig varelse. En med en smal liten kropp som påminner om ett rådjurs, men med ett huvud likt ett får. "Hästen" ser på dig med sina giftiga getögon och bräker, lite så där halvgalet. Då är det skönt att vakna, och inse att allt bara var en dröm.


En annan sak som känns rätt bra är att växla in all sin kosing till US dollars, sprida ut dem på sängen och hoppa, rulla runt och sniffa på dem. Det är en underbar känsla.



Och så finns det händelser i livet som känns lite extra uppiggande, lite mer notchigt, så där.

Nivet, trisslott reklamen - plötsligt händer det!  Idag hände det mig. Jag har för första gången tagit hem vinsten. Jag har fått ett frikort på sjukhuset! Och det mina vänner, det känns som en miljonvinst!





Men så har vi dom stunder som känns mindre bra. Jag tar denna bild som ett exempel.

När man kommer hem och möts av denna syn är det svårt att veta om man ska skratta eller gråta.








Kommentarer
Postat av: Körvas

hahah Ejilert, vilken stjärna!!!!

2009-03-23 @ 21:00:18
Postat av: JP

Jag satt i samma väntrum som dig idag på sjukhuset.

Och jag vill bara ge dig en komplimang. Jag var för feg för att kliva fram till dig i väntan på att få komma in till ortoped mottagningen. Men nog om det!



Jag ville bara säja att jag tycker du är otroligt söt!



That's it!



Och du! Det är ingen ide att gråta det löser inget!



P.s Jag hörde ditt namn när du ropades in på mottagning och googla på det.



Mys och må - tycker JP

2009-03-23 @ 21:05:04
Postat av: Sara den rara

Hahahaha, så jäääävla klockren!!! Kungen!

2009-03-24 @ 19:53:32
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Sara den raraste! Mohaha

HAHAHA fan vad roliga han är då lilla Jürgen!!

2009-03-31 @ 11:46:01
Postat av: ptr

Å ja som trodde ja hade grymma bilder på han..Ja skrattar ihjäl mej

2009-04-20 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0