Matstafetten 2013


Hej fans (ni som inte tappat hoppet om min återkomst)!


Ikväll står matstafetten på agendan. Känner mig pirrig och förväntansfull. För första gången ska vi få bjuda på efterrätten! Yezzzzz!


Det måste nog vara den enklaste rätten att bjuda vilt främmande folk på. Har man bara en bra mängd alkoholhaltiga drycker och något sött, bör man inte misslyckas (med betoning på bör).


Å andra sidan har jag valt att baka (istället för att köpa), så det kan ju gå precis hur som helst.Råkade använda bakpulver med bästföredatum 2011. Ojsan...


Snart; hygienvård och ombyte men först lunch och vara cool i mitt nya röda hajtandshalsband.
Hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0