Nu är det vår...


Då pippar fåglarna i skogen

Och samtidigt har jag slutit pakt med djävulen. Tjej klassikern - here we go!

Så från och med nu har jag några ynka månader på mig att komma i form. Dvs. göra en total omvändning av hela min person. Soffpäran ska bli
Motionärsfacist.

Som ni förstår finns ingen tid att spilla. "Team Becomming a runner" började redan idag, då jag stånkandes, frustandes och släpandes genomförde mina två första kilometrar. TVÅ som i, ja absolut ingenting!


Så nu är det fan i mej upp till er att heja på/fram mig. Det har liksom varit skrämmande tyst från er den senaste tiden.

Gör ni inte det är det ert fel om jag inte pallar.



Kommentarer
Postat av: Sandberg

Hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja!

2012-05-08 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0