Svisch sa're igen.


O så var helgen över.
Visste jag inte bättre skulle jag tro att det här med att tiden går så fort, har att göra med att man blivit gammal.

Men det handlar naturligtvis inte om det, utan att man har det så förbannat kul. Så är det.

Helgen spenderades till fjälls, uppå skojten. Trevlig trevligt. Tror det blev upp mot en 13 -14 mil totales.

Och det mina vänner, det känner jag av idag. Det ömmar och stramar på ställen jag inte visste att det kunde ömma och strama på. Har även fått en ordentlig tillökning av fräknar. Fint de', ett säkert vårtecken.

Nu är det sängläge och bästa kvällsnöjet. Gidnitt.






Kommentarer
Postat av: Per

Trevligt, själv sätter jag mig i soffan och kollar på en riktigt bra nesternfilm!

2012-03-21 @ 00:36:50
Postat av: Anonym

Nestern?ska det va nått de?

2012-03-21 @ 20:25:09
Postat av: Per

Nja, den var bara halvDann...

2012-03-24 @ 00:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0