Påsken varar fram till jul?


Godkväll lovers!

Här ligger jag under frastäcket och försöker somna, så att det blir morgon fortare. Dumt det där med att försööka somna. Det tar liksom ännu längre tid än om man inte försökte. Är ni med mig?


Imorgon händer två riktigt stora saker.
Nummer ett, gamm'lyan ska besiktas. Sen är det tack och ajöss med den på riktigt.

Sen ska barret på lillhövvet mitt veck. Tack och ajöss med det med.
Ja inte allt får vi väl hoppas, men det allra risigaste. Vilket i ju för sig kan bli allt ändå, vid närmare eftertanke.

Men allvarligt, finns det något annat som kan få en att känna sig så glåmig och trött än ett förjävla risigt hår?

Inte spelar det någon som helst roll att man sminkar, pudrar, donar och har sig.
Man blir liktförbannat ugly och allt det tack vare barret.

Så ytlig här jag. Här har ni kvinnan utan djup. Men med kluvna hårtoppar.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0