Kom på en sak..


Ni måste ju undra vad jag gör mellan mina uppdateringar.
Jag menar, ibland tar det ju flera dagar, ja till och med veckor mellan dem.



För att stilla er nyfikenhet kommer här en lista på några av de saker jag pysslat/pysslar med. 

1. Lyssnat på alla P3 Dokumentärprogram. Alla.
Det här rekommenderar jag er också att göra. Inte just alla, men Tjörnbrokatastrofen, Svensken i Bolivia, Mordet på Fadime, Gottröra kraschen tycker jag gott att ni kan ta er tid att lyssna på.


2. ”Lattjing med Talking Tom”.

Min nya favvo App. Han är en katt som håller med mig om allt jag säger. Helt toppen med andra ord.  


3. Smygkollat Facebook uppdateringar.
Så fort jag fått chansen har jag loggat och in och pejlat läget. Vem/vilka som har uppdaterat. Kollat in bilder och kommentarer. Undvikit att lajka något, även om jag faktiskt lajkat det. Det är en princip jag har.

Men för några dagar sedan upptäckte jag något läskigt. Det finns tydligen en funktion som visar vem som spanat in ens profil. Det fick mig att freeka ut. Jag vill inte att någon ska kunna se att jag varit in på deras sida, gluttat på bilderna och snokat i konversationerna.  Satte stopp för min nyfikenhet där och då.


4. Se alla Sex and the city avsnitt.
Här är jag alltså nu. I går kväll/natt plöjde jag sex avsnitt. Ska strax påbörja ett nytt nattmaraton.




So long..




Kommentarer
Postat av: Jana

Bra där IB! Jag har faktiskt undrat.

2011-02-24 @ 17:50:24
URL: http://bilderochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0