Muntergök


I måndags var det i måndag och nu är det redan onsdag.
Jag har sagt det förr och nu säger jag det igen. (Skriver, pardon).


Tiden går ju så himla snabbt!


Dagar, veckor och månader bara rusar iväg.
I dag är det en sån dag när tiden bara far förbi, och kvar står jag. Jag hänger liksom inte med. Inte för fem öre. Vill så himla mycket men får liksom inte tummen ur, och gör något.


Istället sitter jag framför datorn och tjurar. Tittar på snygga inredningssidor och skapar ett ha-begär som jag inte mäktar med. Och så hamnar jag på någon blogg emellanåt, hos någon jävla nöjd typ som precis har varit utomlands. Brun, fin och utvilad. Jag scrollar igenom semesterbilderna och spyr av avund.


Nu har jag höjt volymen till max. Grannarna får säga vad de vill, för just precis nu passar ingen låt bättre än Eminem’s The Way I’m. Jag ylar med och känner mig ilsken och farlig. Tar i lite extra i refrängen.



AND I’M WHATEVER YOU SAY I’M, IF I WASN’T THEN WHY WOULD I SAY I’M??!!






Kommentarer
Postat av: Jasmine

jag är fan också fet-arrrrrg! haha, skönt!

2011-04-13 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0