Monday Baby. MONDAY!


Vilken härlig start på veckan.
Jobb, sopade gator och fisk med päran och filsås till middag. Livet är toppen!


Har precis hoppat i löparbyxorna, så nu väntar en slapparkväll i soffan.
De är perfekta att ha på sig när man vräker ut sig framför tvn. Så känner man sig ändå sportig även om man inte gör ett dyft. Smart va?

Dagens tips, från mig till er.


Annars då. Jo, jag tar bilder på mig i vanlig ordning. Ni ska få se dem snart.

Ikväll är det Vårshowspremiär och MIN syster är med! Fatta! Värsta dance move woman.
Jag har fått agera sömmerska och makeup artist.
När man sminkar sig inför en show, är det samma tänk som vid matlagning. Ni vet, när man har saltat så att man skäms, ja då saltar man lite till.

Så när man tycker att man sminkat för mycket, då kletar man på ännu mer.




Nu, nu kommer bilderna!














Gillar ni Yoga looken?
Gillar ni min mjölkvita hy?
Det gör jag.





Kommentarer
Postat av: Jana

I Like it alooot!

2011-04-13 @ 09:53:51
URL: http://bilderochjag.blogg.se/
Postat av: Sandberg

Du är så himla söt! Gillar dig scarf!

2011-04-13 @ 15:43:55
Postat av: jag själv

Det är DU som är söt Sara!

Och Jana, i like YOU. A lot!

2011-04-13 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0