Looking good!



Äntligen fick jag tummen ur och uppdaterade utseendet här på bloggen min.
Det passar sig bättre med färger så här års. Läckert liksom. Visst?


Nu blir det stekt ägg på macka! Än en gång har jag överträffat mig själv med världens snabbaste och godaste maträtt. Vad jag kan!


Sen ska jag plöja igenom de sista sidorna i Kallentofts Midvinterblod. Inget jag ser framemot. Det enda den här boken ger mig är en tidig insomning. 


Det är något som inte står helt rätt till när det gäller mig och böcker.  Börjar jag läsa en bok kan jag inte ge upp den förrän den är utläst. Det spelar ingen roll om jag redan efter första sidan kan konstatera att det jag läser är ren och skär dynga. Den bara SKA läsas ut innan jag kan på börja nästa.

Det här gör ju att jag väljer mina titlar med ytterst noggrannhet. Typ.

Det har väl hänt att jag varit lite snabb i mina val, tillexempel den gången jag beslutade att läsa Sagan om Isfolkets 47 böcker. Fyrtiosju stycken!!


Misstänker att jag kan ha dragit en nitlott med Mr. Kallenfoft med. Vi får se.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0