Hello lovers!


Då var man tillbaka till stan och vardagen igen. På säker mark.


Är snorig och sjuk som ett troll men kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig mått så här bra under en förkylning som denna. Fast förkylning, det är nog fel formulering.  Det jag har drabbats av klassas mer som en mycket svår influensa. Enorm smärta på stämbanden. Sväljmuskeln har tappat sin funktion och alla påskens ägg har man kunnat steka på feberpannan min.

Å vad är det som gjort den här fruktansvärda åkomman så bra då, undrar ni säker.

JO PÅSKEN!

Den har varit toppen på alla sett och vis. Har hängt med bästa gänget i öfre Hermelinen. Lagt åttor, ätit och druckit gott, lapat sol, fått massvis med fräknar och påskägg. Så nu har jag ytterligare 3 kilon att tycka om på mig själv.


Påsk och sjukdom är en riktig bra kombo. För det första, man kan äta hur mycket som helst, för alla vet ju att man blir frisk av mat. För det andra, man behöver inte vara allt för aktiv, alla vet ju att det är livsfarligt att anstränga sig när man är sjuk. De ni!












Sollapning.






















 



































Kommentarer
Postat av: Jana

meeen vilken fin Påsk, å påskägget.... ja de va la fint de.

2011-04-27 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0