Så där!

 

Så. Nu är barret fönat, väskan packad och mascaran sitter där den ska. Blev även tvungen att byta tröja. Jag som tänkt ha en så fin. Men nu blir det en röd istället. Den är fin den med, men inte lika fin som den jag hade innan. Sofia, du får ta mig som jag är.


Hade ett mer eller mindre kaos här för fem minuter sedan. Precis i mitt flourgurglande fick jag nysattacker. Vilket resulterade i både kallsupar och stora flour/salivfläckar både här och där. Mest på den fina tröjan och i ögongen(?!)



Nå ja. Nu är jag i alla fall redo att åka. Sitter här med väskor och påsar fullproppade med kläder. H1 kläder. Känner mig som värsta PR flickan. Ut på affärsresa ba’ så där. Stockholm idag. Göteborg imorgon. Japp, livet är nice. Lite som Lauren i The Hills. Ja nivet när hon ska leverera en klänning till modevisningen i New York.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0