Mää?!!



Just och precis som jag drämmer näven i bordet, utropar att hösten och ishavsvindarna är här, ja vad tror ni händer då?


Jo då brakar värmeböljan loss. Ryssvärmen anländer och från en klarblå himmel sprider solen sin värme och sitt ljus. Både igår och idag har det varit klarare himmel, varmare luft en någon annan dag under sommaren.  Är det inte lite underligt?



Jag ger mig fan på att det hela är en konspiration. Mot mig. Att allt jag uttalar, vill och önskar blir tvärtom liksom.



Intressant..

 


Åoo vad jag vill ha lite pengar. Ohoj vad kallt det är. Jag vill ha vinter året om ja! Och inga pengar på kontot! Jag vill absolut INTE åka på en härlig utlandsresa, och verkligen inte ha ett par nya skor med de perfekta höjden på klackarna. Jag vill alltså ha skyhöga klackar som jag absolut inte kan gå i. Och så vill jag ha en plufsig, typ blekfet kropp. Ett stort diskberg skulle också vara trevligt.

 

 

 

Så.. Nu håller vi tummarna!












Kommentarer
Postat av: Jana

Häääj.

Vad gör du på DIN lördag ?

2010-09-10 @ 16:23:04
URL: http://bilderochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0