Lööördaaag!



Good afternoon fellows!

Hur var det här då? Har det hänt eller händer det något spännande hos er?

Inte hos mig. Inget spännande alls.

Dock väldigt avslappnande. Ligger i soffan och gluttar på tv och smutta på en kopp java. Njuter av livet så att säga. Då och då sneglar jag mot sovrummet. Det står en enorm kontinentalsäng där inne. Funderar på om jag ska kravla in dit och upp för sängen och lägga mig under det sjukt stora duntäcket. Men så sträcker jag lite på mig, mojsar in mig i filten. Nä, jag ligger nog kvar här en stund till.

Sen funderar jag lite på maten ikväll. Borde ge mig ut på stan och inhandla ingredienser. Men så sträcker jag på mig, drar upp filten lite till. Nä jag ligger kvar här en stund till.


Kommer på att jag har whisky hemma på prästgatan 4 och att det skulle vara väldigt trevligt med en Irish efter maten. Kanske ute på balkongen ikväll. Insvept i en skön filt. Jag skulle kanske ta o gå hem och hämta flaskan. Meeen så drar jag upp filten till hakan och bestämmer mig för att ligga kvar här. Precis här resten av dagen.

 

Hehehehe.. Jag har det väldigt bra ja'









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0