Kortleken är framme.


Plump!


Äran står på spel. Eminem – The way I am spelar ur högtalarna.
Ja ni anar nog hur stämningen är. Spänd!

Willy delar. Han blandar noggrant. Väääldigt noggrant. Ingen har sagt något på länge. Sara sitter med vita  samabitna läppar.

Nu är korten äntligen utdelade. Patric har tagit upp sin hög. Jag försöker tyda hans ansiktsuttryck, något son är helt omöjligt. Här snackar vi pokerface!



Nu när jag sett över mina egna kort inser jag att det är slask i dyngspridaren. Den här omgången med!

Nu ska vi se här. 4 kort på handen. Alla i en och samma färg och dessutom oklädda. Det här tar jag! Alla stick!






Kommentarer
Postat av: Katta

Men gillllla!!!!!

2010-09-05 @ 01:05:12
Postat av: Anonym

jag gillar att du gillar!

2010-09-14 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0