Jalloh!


Här sitter jag med en uppsvälld kind och med en visdomstand som envist pressar sig upp genom tandköttet och mot käkbenet. Den kämpar verkligen. Ihärdigt.

Min mun är så pass sargad att jag inte kan öppna mer än ett pyttelitet hål. I det lila hålet försöker jag sticka in en liten tesked med yoghurt på. Det går inge vidare.

Det som gör mig mest förbannad är att jag är hungrig som en varg. Jag önskar att jag bara kunde öppna gapet och lasta in allt möjligt. Helst saker som smakar gott. Men eftersom jag inte ätit något sedan igår morse spelar smaken inte så stor roll längre.

 

Meen, jag ska inte klaga. Klaga gör bara pussyes.

 

Istället har jag bjudit in mina försäkringsförmedlare till en after work hemma hos mig.

 

Bra tajmat med tacos till middag.

 

Niklas Erik Johan. NEJ!

 

Men kul ska vi ha. Erika har lovat att ta med sig Twister!









Kan ni det här tricket?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0