Höst?








God morgon människor!


Så här ser det ut i Östersund idag. Man kan kalla det dis, dimma, gråmulet och med lite kreativitet en hel del annat. Idag gick ljuset upp för mig. Jag som tänkt och velat vägra in i det sista, inser nu att det är försent. Hösten är här och det är ett faktum.


Säga vad man vill om hösten med alla värmeljus, mysiga koftor, härliga färger och varma filtar. Men hösten är en jobbigt men framför allt en kall period.


Det är för varmt för att pälsa på sig dunjackan. Och totalt idiotisk! ska man klara vintern är det bäst att stå ut i skinnjackan ett bra tag till. Och ingen och då menar jag ingen är snygg i stängd skinnjacka. ( jo kanske en). Så då får man dessutom stå ut i en öppen jacka. Jobbigt!



Men jag säger inte att jag inte gillar hösten.  Barasåatteeh !






Jamen jaha ja. Måndag. Ny vecka nya tag. Eller jag började ju min vecka redan igår så jag har egentligen tisdag idag. Treeevligt!!


Tisdagar är för övrigt första dagen i veckan då det är helt okej att börja planera in för kommande helg. Bra va?






  



Kolla. Jag gjorde några omjusteringar i helgen.









Visst skulle det vara fint med en TV här inne?







Kommentarer
Postat av: jana

Snyggt IB !!

2010-09-06 @ 16:40:19
URL: http://bilderochjag.blogg.se/
Postat av: Per

Jag har torsdag idag, på torsdag är det måndag igen...

2010-09-06 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0