Hallå där, god morgon på er! Snygga som fula!

 

Här har ni mig, Östersunds egna lilla solstråle, mitt i höst- och gråmulna tisdagens stormande vindar.


Jahapp solstråle tänker ni.


Jajemeeen, det är jag det! I dag känns livet helt fantastiskt. Tandvärken är borta så här sitter jag och firar med mat. Äggmacka med kaviar. Hårbröd med ost, flingor och mjölk. Umm umm umm!


Förutom tandvärken har även PMS humöret avtagit. Det är lycka det!

Äntligen kan jag starta dagen utan att gråta för omaka strumppar, ett jack i nageln, att håret är stripigt, att jag är blek, för maskan som jag just rispat upp i strumpbyxan eller för det faktum att livet är orättvist.



Nej idag spelar det ingen roll om virveln uppe på hjässan syns, om magen putar eller om strumpbyxorna är håliga. För jag är glad!
Jag är lycklig, upprymd och motiverad. Och så känner jag mig snygg också. I mina ny färgade ögonbryn.



Tisdagen den 14 september 2010, Isabelle Marlené Olbrant – Fylld med härliga känslor!





O en sak till. Eller två.


Det är inte alltid den som sitter vackrast som är renast i rumpan. Tänk på det!


Och...


Söndag. Rösta. Gört!











Kommentarer
Postat av: Jana

jag är Snygg!

2010-09-14 @ 16:30:49
Postat av: Anonym

Ja du är jävulskt snygg!!

2010-09-14 @ 19:36:49
URL: http://rantajaervi.blogg.se/
Postat av: Lelle

Question! I need a arbetsgivarintyg för min tid from 1 jan tills jag slutade på H1.. tror du att du skulle kunna greja fram nått sånt lite smidigt, eftersom jag är i lusekoftans land och arbeider =) Du skulle även när du ändå håller på få skicka in det åt mig på en gång... =) till a-kassan. Om du vill göra detta åt mig så skickar jag adressen till helvetets onda gudar där borta på handels =)

PUSS!

2010-09-15 @ 18:07:53
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men självis Lälleh!

Maila mig adressen så kirrar jag biffen!

[email protected]



PUSS PUSS på lusekoften!



(.. Undrar om jag får en massa fan-mail nu.. Hoppas hoppas.. Kanske några med oanständiga förslag.. Treeevligt!)

2010-09-15 @ 21:15:59
Postat av: Lelle

Har mailat nu! Skicka det gärna så fort du kan , det var nån gräns jag hade på mig innan jag blir nekad har jag för mig. Du är ännu en gång en ängel Laxen!!

2010-09-19 @ 14:54:13
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0