Godmorgooon goooodmorgooooooon!


Hej fans!

Är ni vakna? BRA!

Då måste ni lyssna på mig nu.

 

Idag ska jag ut och flyga. Själv! Vid det här laget bör ni alla veta att flyga inte ligger högst upp på min favvolista. Finns inte på listan överhuvudtaget.

Det kan ibland vara lite jobbigt eftersom det jag älskar mest här i livet (typ) är just att resa. Upptäcka nya platser och återse andra. Lapa sol i värmen, känna lugnet, dricka paraplydrinkar och peta med tårna i sanden. Shoppa och träffa nya människor. O bara få vaaa!

 

Det sjuka med det hela är att jag fullkomligt älskar att strosa runt på flygplatser. Titta på människorna, dofta på parfymer, kleta in både ansikte och armar i någon svindyr kräm som man aldrig kommer ha råd med.  O sen doften av flygplansbränsle. Um! Men i den doften finns en helt annan historia. Uppväxten i Märsta…

 

Men i alla fall. Även om den flygresa gjort mig sömnlös i princip hela natten, så ser jag framemot destinationen. Hufvudstaden! Sofia!

Shit, tänk att det äntligen blivit dags för att hälsa på henne. Det har trotts allt gått mer än ett år sedan hon flyttade från blåshålet. Så det är inte en dag för tidigt!

 

I morgon är det dags för oss att teama ihop. Känns som det var evigheters evighet sedan vi jobbade tillsammans och det ska bli otroligt kul att göra det igen. Vi brukar nämligen göra det väldigt bra när vi gör det tillsammans. (Hum.. det skulle kunna vara en titel på en väldigt väldigt bra låt)..

Kanske skulle ta och skriva en låt om oss, till oss. Lite som Filip & Fredrik. Piff & Puff…

 

Ingen dum tanke, inte alls…




Nej, nu frukost!







 

 





Kommentarer
Postat av: Körvas

Verkligen! En låt är ju en hur bra idé som helst! Dennis har även en tävling på jobbet och vinner han så får han tillgång till att spela in en låt i studio samt lansera en singel!! hahaha fatta vi skulle kunan bli kändisar! Tåls att ta på allvar!

2010-09-16 @ 10:24:25
URL: http://lillisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0