Tjoflöjt!


Härliga tisdag börjar lida mot sitt slut. Men än är det några minuter att slå ihjäl.
Umm, funderar på om jag ska kasta mig över en ny bok?
Keplers Hypnotisören är ju avklarad.
Helt okej, men ärligt så förstår jag inte hysterin kring den.
Jag menar, sååå bra är den inte. Och absolut inte så läskig som DU SOFIA utlovade! Du som trodde att jag skulle ligga och hacka tänder efter första kapitlet.
Pha! Säger jag bara. Ge mig något annat att bita i!


I bokväg alltså... (Är det psykopater som läser här behöver ni inte känna någon prestation att överraska mig. Ni behöver inte överraska mig över huvudtaget. Bara för att vara klar på det hela).


Tillbaka till Sofia. På fredag kommer vi!!!
Gissa om jag är taggad! Har till och med inskaffat mig en ny kavaj och färgat håret. För din skull! Jag menar, har jag lovat finbesök så ska du också få finbesök! (Ska säga åt Sara att hon måste kamma sig innan). Ska bli så sjukt kul att spendera en riktig brudhelg hos dig!


Jag och Sara har börjat öva på iii:na och daaaaaarliiing.
Här får du ett smakprov på våra färdigheter:

- Men giiimman, vad fiiiin du är! Du är en daaaaarliiiing!



Tror du vi kommer in på inneställena nu?
Föresten säger man så? Inneställena? Eller är det klubbarna som gäller?


Funkar: ske ma? Eller ske ma dans?








Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha.



För det första så är den boken jättespännande, då har du inte fattat handlingen giiiiiman...

För det andra så är jag sååååå taggad tills ni kommer, denna helg ska gå till historien! Dennis kommer få sig en riktig chock!

För det tredje, så vette fan vad man kallar det, är lite som bambi på hal is än så länge i storstán. Men vi har ju Carro med oss på lördag och vi har ju alltid Patricia på fredag ;)

2010-10-27 @ 08:53:48
URL: http://lillisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0