Rapport från Paradiset!

 

Hallå vänner, ovänner fans och ni som som bara tittar in här för erat kontrollbehov!


Har ni det toppen ikväll?
Det har jag. Sitter här i sängen och spelar Ted Gärdestad ” så mycket bättre” på högsta.
Shit vilken bra låt alltså. En av de bäst!


Det känns lite grann som utomlands när jag lyssnar på den. Ryttmen får en liksom bara att drömma sig iväg till en solig och skön plats. Långt långt bort från kalla och mörka Sverige.

Det måste trummorna och Teddans:  om patochonj, um papa, um tcha tcha, dum du dum ty tyyyyy… Dom patong dulahopla…



Appropå resa. Visst skulle det vara trevligt med en sån?! 

Med mig alltså!

Jag kan agera reseguid och du kan stå för resan. Perfekta upplägget!!




Se så, först till kvarn får mala!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0