Jodalidi jodalidi hoppsan vilken dag!


Fredag hörni! Fredagar är den bästa dagen på hela veckan.


Fast det känns som att det har varit fredag hela veckan.. ..
En toppen vecka med andra ord.


Veckan, veckan, vecka… Många veckor. Säger man vecka flera gånger blir ordet helt absurt.


Testa själva. Fast så är det med många ord. Säger man dem gång på gång fattar man tillslut inte varför man bestämde sig för att ge ordet just det namnet. Galge är också ett sånt ord. Galge galge galge galge galge galge. Galet!



Bara en parantes sådär..


Nu till det väsentliga!



Ikväll ska jag äntligen träffa systeryster, jabadabadooo! Trotts att vi bor i samma stad så träffas vi på tok för sällan. Inte bra. Hon är nästan lika knäpp som jag. Skillnaden är att hon är lastgammal. Hehehe..
Fast o andra sidan har hon en guldklimp (den största i hela världen!!) till hjärta. Hon är den bästa storesystern som finns! Min role model!


  

 

 Älskar dig!











En fråga till er: Ja eller Nej?

”Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken”


Vad tycker ni?






Kommentarer
Postat av: jasmine

tänk att du är min syster! och vad skulle jag göra utan dig...? fisa i rymden, tjaaa, knappt det!

2010-10-08 @ 16:52:19
Postat av: Anonym

Vi fiser bäst tillsammans, eller hur!!

2010-10-08 @ 16:56:35
Postat av: Sara

Bättre en röv i polen, än en polare i röven

2010-10-11 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0