Jahap!



Förra veckan var det PMS och den här veckan är det pubertetsproblem.

Mitt ansikte har invaderats av finnar!   

Jag har fått jordens fetaste inombordare på hakan.
Den är ENORM! Lyser rött och gör förbannat ont.
Jag känner hur den pulserar och hur omkretsen bara blir större och större.

Fortsätter det i den här takten kommer jag få en alldeles för tung haka för att kunna hålla upp huvudet. Och det kommer med största sannolikhet resultera i en smärtsam nackspärr. KUL? Nej.


Under hela min tonårsperiod kan jag räkna de finnar jag hade på en hand. Babyface var mitt signum. Men nu ni, nu får jag tillbaka för gammal ost.

Vad ska hända härnäst?
Blire böjvekseksem eller benskörhet? Nej vänta, det har jag redan haft.

Båda till och med!









Kommentarer
Postat av: Jana

inombordare borde utrotas.

2010-10-26 @ 16:29:28
URL: http://bilderochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahhh!! Den blir ju bara större och större! Du kan lika gärna börja kalla mig "inombordaren" istället för Ib..

2010-10-26 @ 23:32:19
Postat av: Jana

haha, IB skulle ju kunna stå för innombordaren.

2010-10-31 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0