Hello lovers, fans etc. ect..



Det har gått några dagar sen sist nu. Det är ju precis så det brukar vara med mig. Ena stunden haglar inläggen in som om jag inte gjorde något annat än att blogga, och andra stunden så är det totalt stiltje. Man skulle kunna säga att jag är oberäknat beräknande.

 

I fredags levererades mitt älskade badrumsskåp. Jag tror inte att någon av er kan förstå hur glad jag blev. Eller hur bra skåpet passar i mitt crib. Resultatet blev som handen i handsken. Tack snälla mami!! Nu kommer jag att spendera flera timmar inne i badrummet. Bara sitta på toaletten, njuta av synen av badrumskåpet och mina smycken som jag med stor omsorg har sorterat in i olika små boxar. Ljuvligt!


Fick även två stora lådor fullproppade med Erkens guld, kräftor!
Ska spara dem till ett alldeles speciellt tillfälle, sörpla i mig dem var och en och njuta som aldrig förr…


Titta, här monterar jag min nya ägodel.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0