Det snöar nu.



Fast det är mer snöblandat regn. Undrar om det räknas som snö?
Vi har nämligen haft en vadslagning på jobbet, om när första snön kommer.
Den som sätter datumet får en tjuga av alla som varit som deltagit.


Jag är ju lite ut av ett väderfenomen som till nittionio kan förutspå vilket väder det ska bli. Om det ska regna, snöa, bli varmt eller kallt. Jag ba känner på mig det. Känslan sitter liksom i knäna.


Det var faktiskt därför jag föreslog den här vadslagningen. Men det var dumt att inte notera datumen. Farmför allt mitt egna. Eftersom vi började får några veckor sedan har allas datum suddats ur minnet. Dumt dumt dumt!


Fast om det nu var idag, så kan ni lämna slantarna till mig. För här har ni bildbeviset.

 

 

 

 



På fredag kommer mamma.
Hon har med sig Göran, kräftor (bara det bästa: egen fiskade Svenska signal!) och Fullen!


Älskade mami! Hon är för underbar hon!
Tänk att hon har knappat in här, sett att jag aldrig fick med mig badrumshyllan från Sundvall och därför åkt till närmsta IKEA för att sedan leverera den enda fram till dörren min.

Åh, jag blir ju alldeles tårögd. Fina fina mamma.
Längtar längtar längtar tills jag får krama om na!





Nu ni, nu ska jag krypa ner under täcket med min jättetunga och spänningsfyllda bok!



Hej!

 

 

P.s Ni som har telefonjobb, varför avslutar alltid män över 50 sina samtal med:

Hej.. Hej hej

Hej, hej hej

Heeej




Räcker det inte med ett? D.s











Kommentarer
Postat av: jana

Söta mami!

Hahahaa.. Ja eller, Tack Tack Taaaack TACK! ( Säg det sjukt fort) SÅ kan dom också avsluta.

2010-10-19 @ 20:51:06
URL: http://bilderochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ta ta ta tack!

2010-10-20 @ 18:33:23
Postat av: Josefin

Mammis är bra att ha! :)

2010-10-21 @ 11:35:36
Postat av: Jana

ib, det snöar inet längre. Med andra ord, ett nytt inlägg är efterlängtad nu.

2010-10-24 @ 17:56:32
Postat av: Lelle

Den där frågan har jag också ställt mig! Haha.

Ha det bra laxen.. hej,hej,hej.. hej,,, hej heeej,

2010-11-02 @ 23:26:43
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0