Cowboys Cowgirls




Good afternoon ladies & gentlemen and welcome to this SAS flight bound for Stockholm/Arlanda..




Eller hallo hej gokväll..


Sitter nu och njuter vid ett avdukat matbord. Middagen var superb, pasta med räckor & kräftstjärtsröra. Ett glas Shiraz på det, ummmm!


Alla andra har flyttat in i vardagsrummet, men jag sitter kvar här i köket och myser.
Myser av en mätt och belåten mage. Myser av de tända ljusen. Myser av de andras klingande skratt från andra rummet. Oh vad jag gillar att ha mina nära och kära runt omkring mig. Jag bara älskar’t! Det får mig att tänka på julen. Jag vill ha en stor jul i år! Med massor av nära och kära!


Nu ska jag joina de andra. Krypa upp i soffan och bara päääsa.


Det blir en tidig morgon. Sundsvall och Ikea ska få finbesök från Östersund!

 
Jag ska köpa en sån här












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0