Lystring!

 

Idag har jag gjort något vettigt och det jag tycker att ni också ska göra.

Ni vet Knullträdet. Jasså inte, men klicka då genast in på http://www.knulltradet.se/


Det är en sida där man kan få reda på hur många man har haft sex med – egentligen! Om man tänker att den man haft sex med i sin tur har haft sex med flera andra, så blir det ganska många… Testet är helt anonymt och ingen kommer få reda på dina resultat.

 

Idag blev jag alltså ambassadör för nylanserade knulltradet.se genom Nationella hivrådet. De lägger en stor satsning på att driva frågan om hiv framåt och för att göra de behövs det att folk agerar, eller åtminstone får syn och reagerar. Därför tycker jag att du som har en blogg ska lägga upp samma "badge" som jag har på min blogg, fast på din blogg. Då är du med i kampen om att minska smittan! 
Här hittar ni den html-koden.







Bli Ambassadör du också!







Kommentarer
Postat av: Per

mmm vilken god frukt det växer på knullträdet!

2010-05-20 @ 21:27:33
Postat av: Anonym

jasså gör det det? vilken frukt är det, kondylom?

2010-05-21 @ 01:00:13
Postat av: Per

japp, i klasar

2010-05-21 @ 01:15:13
Postat av: Anonym

Kondylombär

2010-05-21 @ 01:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0