Livet är underbart..



Jag kan se!

 

 










Så till en helt annan grej. I morgon är det dags för årets Happy Gala. Som jag längtar och som jag är laddad. Taggad till tänderna är bara förnamnet. Klänningen är snart klar, har bara några få stygn kvar att knåpa dit. 


Jag var på stan idag, tanken var att inskaffa mitt livs första gördel. Ja, ni hörde rätt, GÖRDEL! Efter många turer i provrummen, lite tårar och en hel del könsord kunde jag konstatera att kroppen min duger gott och väl utan detta jävelskap. Man ska vara stolt och nöjd med det man har, det gäller bara att våga erkänna sitt jag och acceptera sig själv precis som man är skapt. Jag säger inte att det är lätt, men när man väl har accepterat sig själv med hull och hår, kotig och skev, prickig och fläckig så känns livet för jävla underbart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0