bloggizzaj!

Vilken svordom använder du helst? Russinfitta

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Den är inte inställd på någon specifik tid. Jag ställer klockan efter humör och ork!


Hur många resväskor äger du?
3


Var köper du dina matvaror ifrån?
Ja få se nu.. Affären.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag vill vara på, med, i, hur som helst. Huvudsaken är att jag syns.


Vilken var den senaste filmen du såg?
Body of Lies


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En biljett som avser följande: Resa från ÖDS till Grisslehamn, Ålandstur, 13 liter Ranskalajnen, resa tillbaka till Grisslehamn och ÖSD. En sådan biljett skulle sitta fint nu.



Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Det behövs inte. Jag somnar jämt, hur och vart som helst.



Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD-spelare? Det var länge sedan. Om jag inte minns fel är min gamla lirare i Sofias egendom nu. Och då kan det vara vilken skit som helst däri.. Ouuii ;)


När var senast någon stötte på dig?
Det händer jämt


Vad åt du till middag senast?
Pasta m. bacon & basilika


Använder du huvtröjor?
Jo, ja.. Är det ovanligt?


var den senaste som ringde dig? Mamma


Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält?
Allt som snurrar! Huset med speglar som gör en kort (kortare), lång, bred, skev etc. är rätt festligt.  


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Helt klart


Vilket riktnummer befinner du dig i?
063


Tittade du på tecknat när du var liten? självklart, Dr snuggle ägde!


Hur många syskon har du?
En, världens bästa storasyster!


Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, kön som kön jag gör inga skillnader.


Vilken film kan du alla replikerna till?
Sunes Sommar!!


Äger du några band t-shirts?
Nej, men snart gör jag det. ACDC 3/6!!

När flög du senast? 29 april. ARN-OSD


Hur många stolar står kring ditt köksbord? Tre. Det är den ultimata siffran. Öppen & rund. Något annat vore fel.


Läser du för skojs skull? Jag läser för att jag känner mig tvungen. Har man läst 40 böcker ur en bokserie på 47st skulle det kännas som ett rent misslyckande om jag gav upp nu. Och jag ger aldrig upp!



Diskar du din egen disk?
Tuppenja!


Har du gråtit offentligt?
Ja det gör jag jämt, det finns ingen anledning att sitta hemma och gråta i ensamheten. Gråt tillsammans med andra, det är så mycket bättre. Bjud din omgivning på dina känslostormar. Jag lovar, dom gillart!



Har du en stationär dator eller en laptop?
Varför vill man veta det? Det är en: lapp lappi lapp lapp lapp top!


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, just nu är det bra, tack.


Kan du kasta macka?
Varför kasta om man kan äta?!


Vad har du med dig in på bion?
Från och med nu, brillorna!


Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, men jag var lite småkär i Martin Andersson från Sri Lanka, klass 1-2b på Tingvallaskolan. Fin kille men det blev liksom aldrig något..


Gillar du att flyga? Nej.


Vilken är din favoritdrink?
Singapore sling! Namnet blir roligare om man dricker många, Schinghaaa poojschliiingh!


Gillar du din boende-situation? Javisst!


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
27


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
DET HETER INTE: Oj vad mätt jag vart, eller Guuu va du är irritersam.



Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud är Gud, punkt.


Gillar du senap?
Bästa frågan hittills! Senap är orsaken till min existens.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det är inte alltid den som sitter vackrast som är renast i rumpan.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Inte bara för att. Troligtvis under hotfulla omständigheter.



Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jag vet inte, vem tycker du?


Skulle du säga att du är trendig?
Ja, jag vill nog påstå att jag är Östersunds modelejon.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja det är svinaktigt.


Tycker du att du är attraktiv?
snarare oemotståndlig.


Vad är du allergisk mot?
Äggulor & katter.


Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nu förstå jag inte..


Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Ooo miiina bloggiizzaj! Jag väljer att utmana Sofia!


Ha där fick du något bita i!











Kommentarer
Postat av: Sara s

Du är inte alls allergisk mot katter, du var ju med sixten en hel kväll!

2010-05-19 @ 11:32:15
Postat av: Anonym

jag är väldigt allergisk mot katter!

2010-05-19 @ 11:59:37
Postat av: Per

Som att russinfitta är en svordom...

2010-05-19 @ 22:30:27
Postat av: Anonym

2010-05-20 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0