Vart är mina H'n?!!


Hej där meine liebe Kitzen Katzen!

Åh vad skönt det känns att skriva så. Det var alldeles för länge sedan. Jag får känslan av tvåtusennio. Årets år, vilka stunder!  Och en sak vill jag att ni ska ha klart för er. Oavsett hur lång tid det tar mellan mina uppdateringar så är ni (de flesta av er) alltid M i n a Liebe Kitzen Katzen.

På tal om tvåtusennio. Eller tvåtusentio rättare sagt.
Jag har börjat året med att dra på mig en ovana. Istället för att uttala första bokstaven i ordet Hög (t.ex. pappershög) med ett H (som det så riktigt ska vara), använder jag mig numera av bokstaven B.

Det här händer mig flera gånger om dagen. Utan att jag någon som helst kontroll över det. Det bara kommer av farten och jag blir lika överraskad varje gång. Jag kan inte för mitt liv förstår varför!?

Det hela leder, som ni säkert förstår, till total förvirring hos mina kollegor. Men också jag finner det hela olustigt. Generande. Är det någon av er som vet varför det blir så här? Och hur får jag tillbaka mina H:n?


Bäst svar vinner något fint… ”Fint”









Kommentarer
Postat av: jana

trycka på H ? Jag vann! (:

2010-01-19 @ 22:29:31
Postat av: Per

Jag vet varför. Det är för att du så gärna vill vara en fag hag.

2010-01-20 @ 00:13:01
Postat av: Anonym

Fel, Per!

Och du Jana, det funkar inte.. Ge mig fler förslag!

2010-01-21 @ 18:44:09
Postat av: Per

Kanske en lättare hjärnskada? Sånt brukar inte gå över...

2010-01-21 @ 20:16:50
Postat av: Jana

Du talar om för alla dina fans här att vi helt enkelt får gilla läget och läsa H när det står ett B. Eller gör ett helt eget alfabet ?

Jag trooor jag vinner. ?

2010-01-21 @ 23:13:24
Postat av: Fia

Det är för att du saknar din Maggan så mycket att detta är nu början på en svår talförmåga som kommer leda till total tystnad inom en snar framtid, om du inte pallrar dig ner hit ASP!

2010-01-26 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0