Hallå?!

 

 

Är det någon där?!

 




Ja men titta titta. Nu blev ni allt storögda va?

Fröken Olbrant har äntligen startat upp maskinen och loggat in. Det kunde ni inte tro va?




Jag vet att många av er varit på vippen att ge upp besöken hit. Att ni under flera veckors tid tittat in här men lämnat sidan lika snopna. Inget nytt. Inget spännande att ta del av. Inga äventyr. Men likt förbannat har ni fortsatt att titta in här, i hopp om att få läsa det senaste och ta del av min flärd.


Och det ni, det ska jag säga er. Att hela den här grejen med att inte uppdatera, har varit en plan från min sida f r o m  t h e  b e g i n n i n g. En plan jag legat och ruvat på, i (i princip) all evighet.  Ungefär som ett experiment. För så här ligger det till mina kära. Precis innan ni ger upp viftar jag med lillfingret mitt, och genast är ni där som hungriga pirayor.  Det tar aldrig fel. Ni vill sluka i er mina smaskiga berättelser och gotta er i mina bilder. Jag vet hur sånna som ni fungerar. Jag har lekt med er som ni vore marionettdockor.  Jag har kastat tärningen och ni har gått tillbaka till ruta ett. Ni har varit Fia och jag har varit knuffen. Jag vet precis vilka typer ni är. Era blodtörstiga vildvittror!

 



..Em.. ja, alltså nu var det tag sedan jag skrev något här. Och det där kanske inte var det bästa sättet att börja upp årets första inlägg på. Ni får ha överseende om jag är lite ringrostig. Vem vet, det kanske blir ett till inlägg fram över?  

 

Huja, känner mig lite som Tengel den Onde..





Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!!!

Jag skriver här, medveten om risken att du inte läser på grund av din urdåliga uppdatering ;) Men det är absolut värt ett försök!



Nytt år nya möjligheter, jag är rätt usel på att hålla kontakten med folk, det kanske kunde ändras nu när vi är i förbättringsfasen :)



Hoppas allt är bra med dig.. var ju ett par år sen vi hördes av nu, tror bestämt att jag var gravid med Linnea då, och hon fyller två år i februari.. tiden bara rinner iväg!



Sköt om dig!



Kram Erika

2010-01-13 @ 07:00:52
URL: http://moggika.blogg.se/
Postat av: J.A

Ondskan själv som skrev ? ;)

2010-01-13 @ 22:25:39
Postat av: Per

Strunt.

2010-01-14 @ 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0