pust och stön..



Har lagt geväret på hyllan men jag måste erkänna att träningsvärken ännu sitter kvar i låren. Men det är väl så för oss med mycket muskler. Ju större musklerna är desto mer känner man värken.  

Och byggandet fortsätter. Ikväll är det armarna som pumpas. Jag springer runt här hemma med hantlarna i högsta hugg. Mellan tvättpassen kör jag några lyft och jag vill nog säga att omkretsen runt bicepsen ökat några millimeter, minst!


Det är härligt när man ser resultat.

 

Men ni. Hur går det med mina ramar? Tycker det varit lite klent med givmildheten . Hittills har jag fått en. Men en räcker inte långt när man ska täcka en hel vägg. Se så, gör nu dagens goda gärning och skänk mig en tavelram!





Blir det din ram som får sitta runt den här?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0