Nu kör vi!

 

I dag, måndagen den femtonde februari tvåtusentio, avlossade jag skottet för beach 2010. Här ska nu pumpas, svettas och bena ska böjas. Blod svett och tårar, nu ger jag mig på den här!


.. Men ska det göras på riktigt så ska det göras från grunden. Rätt ska vara rätt, och då är det viktigt att man tar det lite cool ’n easy från början, för att sedan trappa upp. Därför valde jag att lyfta ut hantlarna från garderoben. I morgon fortsätter jag resan mot bikinikroppen, då ska yogamattan dammas av!





Kommentarer
Postat av: jana

snygg ju !

2010-02-16 @ 11:23:10
Postat av: jana

gåstavar is the shit. finns bakom mig om du vill låna dom.

2010-02-17 @ 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0