jag är en vampyr jag suger och spyr...


Vad vill du? Men kom då!
Jag är ju här och väntar på dig
Ett tu tre på marken, sitter och väntar modigt på sparken..



Fy fan vad chef han är! Markus Krunegård alltså. Han är chef och han får mig att känna mig som en kung. Nej, kung är fel ord. Jag känner mig liksom bättre än alla andra när jag lyssnar på hans låtar. Nästa som om det är jag som skrivit texterna. De är ju så rätt!


Så nu sitter jag i sängen. I ett par gröna långfillingar med små hundar på, maxar Hollywood Hills och känner mig ruggigt giftig. Stenball.


Jag borde ha knoppat in för länge sedan. Men jag har liksom hamnat i ett party-mood(umtzi umtzi umtzi...) Känner mig helpepp och försöker komma på bra träningsmetoder. Det vill säga, träningsmetod utan träning. En metod bara. En metod som gör mig fast som ett moget plommon i kroppen. Omogen avokado fungerar det med. Men det börjar bli brådis, bikinisäsongen börjar tidigt i år.


Rumppump och benböj är en beprövad metod. Problemet är den djävulska smärtan som smyger sig på dagarna efter. =ORIMLIGT!

 

Så nu får ni hjälpa mig att komma på något smidigare sätt att bli fit på. Se så, förslag på bästa metod får fem Ringit!






Inga sånna här!









Kommentarer
Postat av: Sara S

Du kanske ska börja med att sluta köpa go saker i automaten! ;)

2010-02-03 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0