Jabadabadoou!


Nu har klockan kommit. Den är jättefin, jätteröd och jättestor. Men det bästa av allt; den passar perfekt på blekarmen min!


Det här med nätshopping är ju helt fantastiskt, tänk vad mycket nytt dom har kommit på.

 


Apropå shopping. Innan jag hämtade ut klockan blev jag ägare till ett spritt språngande nytt hagelgevär. Ett sådant jag aldrig haft men alltid velat ha. Jag kände mig så ball när jag traskade genom gågatan med hagelstutsarn slängd över axeln. Då och då fick jag ett leende och en nick, utan att de behövde säga något förstod jag deras menande blickar; Jaha, se där, vilken cool brud! Jag skulle vilja va i hennes klean je!


När jag kom in på macken hade jag god lust att dra ner luvan en bit, rulla in över golvet och hoppa upp framför disken, dra av något skott eller två och skrika; hastalavistabejbi, det är jag som ska ha den röda klockan!


Så blev det inte riktigt. Precis när jag sätter foten på tröskeln halkar jag till och håller på att stupa framlänges. Hade jag inte grabbat tag i tidningshyllan i samma hastighet som ljuset hade gaddarna varit ett kärt minne. Efter den entrén kändes det inte lika coolt att börja vifta med plastbössan.


Men mössan hade åkt ner en liten bit så lite gangster bör jag ha sett ut. Still got it, liksom.


Kommentarer
Postat av: Jana

jag skrattar så jag dööööör!!! b o k s t a v l i g t

2010-02-18 @ 21:46:16
Postat av: Sara

Hahaahahahaha, jag med!!!

2010-02-19 @ 19:37:39
URL: http://sascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0