Back i town..


.. eller back i toan som programmet jag skriver i föredrar.


Att komma tillbaka till det här eländet (kyla & snö) efter en alldeles för kort men ack så skön vistelse i mitt andra hemland känns bedrövligt.  Jag får liksom kalla kårar. Reser ragg av tanken att jag faktiskt bor och lever mer här, än där.  Nej nu är det nog dags att tänka om.  Vill ta kapitalet, kapsäcken och kastanjetterna och bosätter mig vid kusten. Pronto!

 

Håller ni inte med om att det kan kännas väldigt fattigt att komma tillbaka efter en resa.  Att känslan jahap, då var det över. vad ska man hitta på nu då,  är i princip oundviklig?! För mig slår tanken över mig som en flodvåg, direkt när jag sätter labbarna i Östersundskommun. Nå ja, hur som haver. Är ni laggade för torsdagsbilden då?



Kommentarer
Postat av: Jana

Att jag är!

2010-02-09 @ 22:13:17
Postat av: Per

Hela min dag i München kommer vara ett enda olidligt väntande och längtande efter torsdagsbilden! Sen tar jag en öl (bier).

2010-02-10 @ 00:14:41
Postat av: Anonym

Bra, känns fint att ni två är taggade till tänderna.. De enda två, men ack så fina fans ni är!

2010-02-10 @ 09:58:04
Postat av: Lelle

EXAKT den känslan har jag som kom hem från NYC igår.. hata att komma hem från semester!

2010-02-15 @ 21:23:17
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0