All that She wants



I min lya finns det alldeles för många vita väggar.
Det tycker jag om. Men det finns också alldeles för många fina tavlor här i världen. Det vore mer eller mindre idioti att inte låta några pryda mitt hem. Jag har suttit och klurat och kommit fram till att en tavelvägg skulle vara på sin plats här hemma. Jag vill ha stora och små, långa och korta och där kommer ni in i bilden. Jag tänkte att ni skulle få hjälpa mig. Ni ska få donera era gamla ramar till mig. Ni vet dom som bara ligger och samlar damm på någon hylla, i något förråd. Se så, bring it home to Prästgatan 4! Till Paradiset.

Skulle det vara någon av er som har en tv ni tappat intresset för, kan ni komma förbi med den med. Det går så bra så. I utbyte får du våfflor och småkakor. Jag är en jävel på drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0