Titta vad som fanns i mitt påskägg!

 

 

 Ä L S K A R  D E N!












Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten. Stoppat ner fossingarna i ett hett fotbad, bläddrar lite i ELLE Intergör och vill ha i princip allt jag ser. Bland annat muggar med mustaschtryck på. Finns på NK. Någon som ska till hufvudstaden snart? Får jag göra en beställning? Hör av dig till mig annars blir det smisk!

 


Idag tog jag en raks promenad till Frösön. Den blev lite raskare än jag planerat. Tänkte först gena över isen för att spara lite tid, men precis när jag kom till Badhusparken blev jag skraj och tog det säkra före det osäkra. Gick alltså runt hela helvetet. Jag klafsade runt i leran måttligt road.


Kastade ett öga på min underbara nya klocka och insåg att jag skulle behöva lubba för att hinna till jobbet i tid. Sagt och gjort, jag kutade på som en annan toka.  Och en sak ska ni ha jävligt klart för er, aldrig någonsin har någon med sådan elegans parerade mellan vattenpölarna på så kort tid.

 

 Kvällens tips:

Föreställ er min förd till jobbet och lyssna på den här låten. Det ska vara i slowmotion, alltså.

http://www.youtube.com/watch?v=Fb5T0gcHZBg&feature=PlayList&p=7ACBBF895DB0CAC8&playnext_from=PL&playnext=1&index=6


Kommentarer
Postat av: Jana

kan jag få din klocka ?

Annars fyller jag år den 23 aug.

2010-04-06 @ 17:47:59
Postat av: bellibuu

Du får nog vänta till 23/8 gullet, för den här klockan är min. Bara min!

2010-04-06 @ 21:16:35
Postat av: Jana

Okeeej då !

2010-04-07 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0