Problem på Prästgatan!


Gissa om jag har bekymmer nu! Jag har packat om väskan nu fem sex gånger, men hur jag än gör får allt inte plats. Jag har tömt lotionflaskor på nästan allt innehåll, knölat ihop trosor så små att de knappt syns, rullat, vikt, plattat alla plagg men inget funkar. Jag håller på att bli galen! Trött är jag också. Hur fan ska jag få med mig allt?! Har även för tredje gången gjort en omprioritering så nu vägrar jag att eliminera något av kvarstående innehåll.  Men den största utmaningen är att packa under 15 kilo. Eller uppskatta vikten rättare sagt. Varför har jag ingen våg?! Nu skulle jag verkligen behöva mammas hjälp. Hon kan packa hon!


Jag funderar starkt på att ha på mig solhatten & cyklopet under flygresan. Bikinin kan jag också ha. Och badlakanet tar jag under armen! 




Smart där. High five siss!






Kommentarer
Postat av: Sara S

Vi har en resevåg här på jobbet som du kan låna =)

2010-04-13 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0