Julen varar fram till påska!


Så är det. Men nu när påsken snart är över, vad ska man räkna ner till då? Jo till Malaysia så klart! 10 dagar kvar, 6 arbetsdagar kvar. Utmärkt.


Jag har nästan glömt hur det är där borta. Det ska bli så underbart att uppleva det igen. Tänk er att få vara insvept i 30 graders värme dygnet runt. Få bada i ett klarblått hav, dricka drinkar mitt på dagen, snorkla i poolen och bara få ha semester! Och att jag ska få uppleva detta med så många nära och kära är helt fantastiskt. Jag är en lycklig människa.


Men som sagt, först är det 6 arbetsdagar att slutföra. Även det känns riktigt kul. För vet ni, från och med i morgon börjar jag på en ny kula. På sett och vis ett nytt jobb, fortfarande ute på tjuvön, fast med helt andra arbetsuppgifter. Är taggad till tusen inför detta och jag kan knappt bärga mig för att komma igång med allt. Ska bli otroligt kul på alla sett och vis.

 
Nu ska jag snart hoppa ner i kojs, natta mina nya fräknar och drömma sköna drömmar. Har haft en underbar påsk med massor av sol, skidåkning, korvgrillning, god mat och annat gott. Mina planer med tvättbräda ala Langkawi 2010 har flyttats fram en aning. Kanske storsjöbrädan aug 10?!





Och när jag ändå håller på kan jag ju bjuda på en vårdans..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0