JAG SKA KLIPPA MIG!


Äntligen har jag lirkat ut tummen ur röven och bokat in en klipptid. Haleluja!

Har under en längre tid funderat på att färga det mörkt. Lite mörkrött kanske. Men när det väl kommer till kritan så trivs jag väldigt bra i mitt blonda fjun. Ja inte nu då. Nu är det varken blont eller fjunigt. Bara ett enda stort problem. En utväxt på ca 1 dec pryder nu lillhuvudet mitt. Helt utan styrsel och fason. Hade jag befunnit mig i Singapore nu hade jag säkert fått straffböter, precis som man får för i princip allt annat där borta. Visste ni föresten att man kan få böter om man tar med sig tuggummi in i landet? Och spolar man inte efter ett besök på en offentlig toalett blir det hiskeliga summor att betala. Dom är ju inte kloka där borta!






Titta vilken fin bild jag hittade. Är jag inte förtjusande. Ingen utväxt där inte..









Kommentarer
Postat av: J.A

Annars kan ju jag klippa dig IGEN!elle ?

2010-04-06 @ 22:59:05
Postat av: Anonym

haha.. Jag tror vi sparar det med, till 25/8!

2010-04-06 @ 23:12:01
Postat av: Jana

Ja Jasmine kanske kan ta klippningen igen, du var ju som så söt när du va liten =)

2010-04-07 @ 12:54:11
Postat av: Anonym

Du är snäll du jana!

2010-04-07 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0