Något fantastiskt har hänt.


Yo' slumdogs!



Nu mina kära fans ska jag berätta en sak för er. Jag har nämligen brutit mig loss. Gipset är veck och jag har lämnat djävulsskapelserna bakom mig. Som en larv blir till puppa (eller om det är tvärtom?) har gipset ersatts med en skena.  Men inte till vilken skena som helst. Nej för den här skenan är rosa och har luddiga kanter, titta!








Tyvärr varade inte lyckan längre än tills igår, då jag fick uppleva min första tandvärk. Men det är väl så det är när man kommer upp i åldern. Först benskörhet och därefter tandlossning? Sedan i går kväll tills nu har jag legat i fosterställning och gråtit. Nu är det slut på tårar så i väntan på nya knaprar jag på dom hära. Lila, roligt!











Kommentarer
Postat av: jana

tänk USA tääänk! snart är du där och då är allt ok ! =)

2009-03-06 @ 20:12:08
Postat av: BecKan

Heey Baby! GRATTIS, äntligen va ;)

2009-03-16 @ 23:42:22
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0