Ut med det gamla & in med det nya


Nu är det på tiden att jag rensar ur det gamla och skaffar lite nytt & fräscht till lyan.  En riktig "Home Makeover" blir det och jag tänkte att ni skulle få följa mig under resans gång. Jag behöver nämligen er hjälp. Eftersom det finns så mycket fint att välja på tänkte jag att ni kunde ge mig lite tips och smakråd. Ni gör det lättast genom att skriva en kommentar under inlägget. Där, där fick ni ett tips av mig. Det gäller att ge och ta. Min mamma brukar säga "att ge är att få". Så kom igen; ge mig tips idéer och kommentarer!



Hittade föresten den här annonsen, det lockar att svara men det är svårt det där med skambud.  Vart går gränsen liksom? man vill ju ändå göra en bra affär..











Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som att den nibblar på pungen...

2009-07-22 @ 18:30:23
Postat av: Per

Hej!

Jag hittade två måsten till ett nytt hem!

Du kan tacka mig senare.



gjutjarn22565215.htm?ca=3&w=3" rel="nofollow">http://www.blocket.se/lund/Rikthyvelgjutjarn22565215.htm?ca=3&w=3



Strippstang_DansstangXpole15557153.htm?ca=3&w=3" rel="nofollow">http://www.blocket.se/stockholm/PortabelStrippstang_DansstangXpole15557153.htm?ca=3&w=3

2009-07-23 @ 07:49:55
Postat av: Anonym

Kan inte se vad det är, kommer bara till blockets första sida. Så, jag väntar med tackandet du!

2009-07-23 @ 08:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0