Uselt



Här trillar inläggen in på löpande band.  
Men vart fan är kommentarerna? Hyllningarna?  Är ni helt från vettet?
Här har jag kommit hem från en ruskigt lång turné.  Jag är utarbetad och härjad och skulle mest av allt behöva en sisådär 3 månaders vila, men vad gör jag?


Jo jag loggar in här och levererar inlägg på inlägg. Jag lägger ner hela min själ för att fylla och förgylla er vardag med spännande och häpnadsväckande historier.  Och vad får jag tillbaka? I N T E E T T J Ä V L A S K I T!  Inte en gnutta tacksamhet så långt ögat kan nå. Taskig stil! Är mäkta besviken, jag orkar inte ens titta på er.





Kommentarer
Postat av: Humlan

Åh förlåt du allsmäktige ledare!!

Jag älskar dina inlägg, min sol i denna gråa vardag.



Rock on Uggla jr!!



2009-07-10 @ 17:09:07
Postat av: Anonym

Tur för du Humlan. Du är säkrad. Men ni andra?!

Jag skulle inte pissa på er om ni så brann!

2009-07-12 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0