Jag kommer med solsken till dig..


Eh eh ' yo yo!


Fans! Sköna solstrålar idag asså. Fett nice väder. Och fredag till råga på allt. Jaho! Svisch sa're så var veckan förbi. Vilket temo. Har knappt fattat att jag är hemma från jobbet. Störtade in i herraväldet och började direkt stöka på med kläderna och vipps så hade jag varit nere i tvättstugan och brassat igång maskinerna. Vilken fredag hörni!



Nu sitter jag på sängkanten och dinglar med benen. Lyssnar på Timbuktu och känner mig farlig. Nästan giftig. Funderar på hur fredagen ska spenderas. Antingen gillrar jag fällor i källaren, (nivet såna som han i Ensam hemma gjorde?) eller så blir det slirning i rännstenen.



 

Eller har ni något bättre förslag?  Kom 'an'bara!












Kommentarer
Postat av: Per

Alkohol + närhet till vatten = marité

2009-07-17 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0