Sköna söndag

Tjoflöjt!



Tänk att för ca fem minuter satt jag här på min stol, med bena uppdragna och pillade på tårna. Njöt av en lugn och skön söndag. Funderade på livet och tittade ut på en klarblå himmel och noterade hur fint solen sken på de höstfärgade löven. Jag lutade mig tillbaka i en perfekt hösäcksställning och drog en djup suck av välbehag.


Oså plötsligt, från ingenstans susar en polisbil förbi, full kareta med blåljusen och hela köret. Gissa om jag höll på att skita ner mig. Tji fick jag för en lugn och skön söndag..


Så nu sitter jag här lite små skärrad och känner ett stortbehov att få dela med mig denna traumatiska händelse med er mina kära fina läsare; Helen, Jana, Sofia, Lelle, Sarorna


Det känns så fint att äntligen veta vem mina fans är. *ReSpeCt aNd LoVe to yOu aLL*!




Jag har ju som ni kanske ser inte fått upp några bilder från Portugal ännu. Och de mina vänner beror på den här jävla runkmaskinen som jag sitter framför just nu. Är så förbannat less på den så jag tror bestämt att den åker ut i kväll. Jag får köpa en ny i veckan, så att ni kan fortsätta att läsa om mitt fantastiska liv och se bilder på min vackra nuna - Allt för er, mina fans!!





Kommentarer
Postat av: Humlan

tsss, runkmaskinen...hihi

2008-09-22 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0