HEJ HELEN!



Nu är jag hemma igen!

Har egentligen varit hemma i snart en vecka men jag har haft alldeles för mycket att göra för att kunna hänga här. Busy busy life. O så ville jag testa er lite, se hur lång tid det skulle ta innan började sakna mig.


Och som ni ska ha saknat mig. . .
I alla fall Helen- min trogna och uppenbart enda läsare.

Jag ser det som så här: syns man inte så finns man inte. Och eftersom det inte är någon annan än Helen som kommenterar så finns ni inte. Jag kan lika gärna börja skriva Hej Helen, i stället för Hej kära läsare, eller tjaba fans. No more hello meine liebe kitzen kattsen för er!!




Nej hörni. Förlåt! Det var inte meningen att låta så grinig.
Antar att PMS K är på väg igen.


Kommentarer
Postat av: Jana

Isabelle... du ska veta att jag är en über trogen läsare jag med.

Nu vill jag ha en HEJ JANA!!!

;)

2008-09-17 @ 00:05:03
Postat av: körven

vad faaaaaan jag skriver juh kommentarer, men det verkar ju inte uppskatas ett skit av dig din fjant. så nu slutar jag snart med det.



( Puss va inte arg )

2008-09-18 @ 11:20:58
Postat av: Lelle

Men jag läser jag meee ju din Laxfi**a! :P

2008-09-18 @ 20:42:03
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0