Från göken till tranan


Tudels pudels!




En vecka sen sist då. Hur har ni haft det?

En annan har ju varit i huvudstaden, Träffat Antonie, gått på gayklubb, färdats på pakethållare genom hela St. Eriksgatan, träffat kändisar som Carolina Gynning (eller ja, sett i alla fall)  samt botat flygrädslan, nästan helt och hållet faktiskt!


Nu behöver jag bara hålla någon i handen vid start och landning. Och inte en enda tår rann på kinden. Jag är nöjd, nöjd nöjd.


Eller ja, ganska nöjd i alla fall. Det som fattas mig är en dator som gör som jag vill och ett par skor som inte ger mig skavsår. Men det verkar vara en ren omöjlighet att hitta. Så jag är väl egentligen lagom nöjd.




Men fart åt helvete! NU har det hänt något här i huset! Två brandbilar stannade precis utan för och nu springer en brandman in.. ?!! Woohoo, ACTION!!

Bara måste få se vad som händer, hej hej..


Kommentarer
Postat av: Jana

Snart är jag hemma vännen min !

Du... gå in och läs på mosippans om trondgeim!

love!

2008-09-28 @ 03:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0