F som i Fy hu'un!



Tssäänaree!



Fy hu'un, nu har jag mycket att hinna med innan fredag. Vet inte hur jag tänkte när jag tackade ja till deltagandet i Miss Asiagirl.  Jag som har fullt upp redan nu. Jag tror jag får ta o tänka om lite. Kanske skippar tävlingen trots allt. Det kommer kanske fler tåg?!




I kväll ska jag hem till systeryster o sy in ett par braxor. Ett par chinos närmare bestämt. Om man bara tittar på dem är det snyggaste braxan ever. Men så fort jag korvar på mig den så förvandlas både byxan och jag till det mest fasanfullaste.  Men jag tror att lite nål & tråd kan göra susen.




 

Föresten, kolla vilken cool grej!




En sådan ska jag låta Jörgen installera ikväll.









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0