Vad är det jag har gjort?! !



Neeej men huvva!  Vad är det jag har gjort?! ! Hur kunde jag? Hur har jag kunnat leva med mig själv och HUR har jag kunnat försumma er, mina fans?!


Detta är för mig obegripligt, men jag lovar att jag aldrig mer ska svika er. Från och med nu är jag här. Jag finns här för er alla. ALLTID. Ni ska aldrig behöva sakna mig mer. Jag ska alltid finnas tillgänglig, om inte på bloggen så i era varma fina hjärtan, om ni tar emot mig?..


För om ni gör det, lovar jag er en ännu mer fantastisk blogg (ja det kan verka omöjligt, men jag kan faktiskt bättre) Ni kommer inte att ångra er.  


Jag ska vörda om er som Kängurumamman gör om sin lille Ruh i pungen ...


*pRooommizzzz*



Ett speciellt tack till Jana som fick mig tillbaka






Kommentarer
Postat av: Jana

IB! Det låter hur underbart som helst! Jag har dig gärna i mitt hjärta, men även här på Bloggen!

Kiss

2008-10-30 @ 19:29:11
URL: http://www.glife.se/DenStoraStjarnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0